Socialt (mer om oss)

Dagens bild

20803 inlägg 2789654 visningar 290 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

ananders  
#439313 Fina bilder.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

totte  
#439403 Ja mycket!

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

anersimyra  
#439431 Menar ni mina bilder får jag tacka.. :-BD men varför blir stående bilder liggande :shock:

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#439436
Kidsen kör skoter


Fina bilder Anersimyra, här ett mobilfoto från idag.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

anersimyra  
#439440 Naturbilder i all ära " slurfi," men bilder på människor i en situation som denna är roligare att titta på.. :-BD

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

totte  
#439482
anersimyra skrev:Menar ni mina bilder får jag tacka.. :-BD men varför blir stående bilder liggande :shock:


Jomen det menade vi :grin:

Har att göra med om de verkligen är stående, dvs roterade till stående på datorn. De är lite skumt, men kameran lägger in information om vilken ledd bilden skall vara på. Datorn kollar det och vrider bilden rätt när den visas. Men, när man sen tankar upp den hit så saknas den infon och den hamnar lika förb-t liggande.

Du kan vrida den när du laddar upp, när du valt bilder och de laddats, men innan du klickat "Bifoga bilderna" så är där en symbol på tumnageln för att rotera bilden. Rund blå sak med en böjd pil.

Annars måste man få in den i ett bildhanteringsprogram och se till att den faktiskt blir roterad.

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

anersimyra  
#439501 Jamen tusan Totte..jag har ju använt den funktionen tidigare.. :shock: det får skyllas på åldern.. :grin:

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

anersimyra  
#439502
lätt som en plätt.. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

anersimyra  
#439503 Björkstammen blev upp och ner.. :D

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

anersimyra  
#439504
nu så.. :lol:

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

tallen100  
#439506
anersimyra skrev:Björkstammen blev upp och ner.. :D

Det skulle du aldrig berättat, det hade vi inte märkt :lol:

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

Elfving  
#439511 Har gjort lite pannved av sommarens gråalröjning. Medhjälparen hanterar spakarna med stor entusiasm och jag bär fram!
Oerhörd diametertillväxt på dessa skräpträd. 22 cm på lite drygt 20 år.

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

totte  
#439538
anersimyra skrev:Jamen tusan Totte..jag har ju använt den funktionen tidigare.. :shock: det får skyllas på åldern.. :grin:


Japp, det är det där med åldern, då får man hjälpas åt för har man lite tur så har man inte glömt samma saker. :lol:

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

anersimyra  
#439610
totte skrev:
anersimyra skrev:Jamen tusan Totte..jag har ju använt den funktionen tidigare.. :shock: det får skyllas på åldern.. :grin:


Japp, det är det där med åldern, då får man hjälpas åt för har man lite tur så har man inte glömt samma saker. :lol:
:lol: :lol: :lol: du skulle höra när jag och den ena arbetskamraten försöker " minnas " vad vi gjort under veckan.

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

totte  
#439650
anersimyra skrev::lol: :lol: :lol: du skulle höra när jag och den ena arbetskamraten försöker " minnas " vad vi gjort under veckan.

=))

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).