Socialt (mer om oss)

Dagens bild

20819 inlägg 2808798 visningar 290 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Dagens bild

alias  
#421888 Jag trodde i och för sig att finska versionen av förstahjälpen-förband bestod i en flaska Koskenkorva till att lindra smärtan och rengöra ev. sår inifrån och ut :lol:

MVH
Alias

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#421950 Fin morgon idag. :smile:

Var ute o rekade julgranar för jobbets räkning.

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

ved huggaren  
#421954

Demo maskin

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

stektlök  
#422004 Är nu ute och gallrar och mitt mål är att stubbar ska va låga :mrgreen: inte pga snålhet (allt virke ska med hem) utan att aldrig behöva sicksacka med fyrhjulingen :mrgreen: och så blir det juh så fint !
Gör ni likadant ?

Ha en underbar jul och glöm ej å äta som fan för det spelar ändå ingen roll. För det är nämneligen så att FET blir man mellan nyår och jul och inte mellan jul och nyår
:grin:
Låga stubbar gäller !

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

isteskog  
#422008 Är Stekt lök måhända från Småland ...... :lol:

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

stektlök  
#422028 Ha ha ne isteskog ja ä västgöte.

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

tallen100  
#422031 Nu blir jannee imponerad, du kommer att få en beundrare för livet :wink: :grin: .

Ser riktigt fint ut! :smile:

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

isteskog  
#422035 Jag gör också så låga stubbar som möjligt. Den finske Nordsvensken kanske får för sig att vilja in i skogen .... :wink:

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

Vardon  
#422044 All tre id låga stubbar. Brukar till och med lägga på en fulkedjor och såga bort stubbar efter maskinerna i skogen. Även för traktorn för att få.det bekvämt.

Snyggt där stektlök

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

skogshasse  
#422053
stektlök skrev:Är nu ute och gallrar och mitt mål är att stubbar ska va låga :mrgreen: inte pga snålhet (allt virke ska med hem) utan att aldrig behöva sicksacka med fyrhjulingen :mrgreen: och så blir det juh så fint !
Gör ni likadant ?

Ha en underbar jul och glöm ej å äta som fan för det spelar ändå ingen roll. För det är nämneligen så att FET blir man mellan nyår och jul och inte mellan jul och nyår
:grin:


snyggt jobbat seriöst

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

ananders  
#422061 Detta område lär vara min arbetsplats resten av veckan. Förröjning 25 årigt granbestånd.

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

Ferguson system  
#422063 Fin dag med vinsjing og utkjøring av vindfall med to veteraner.

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

isteskog  
#422066 Ananders, du får hoppas det inte blir kallt ..... besvärligt att få ner stammarna i kyla när de står så där tätt :smile:

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

ananders  
#422073
isteskog skrev:Ananders, du får hoppas det inte blir kallt ..... besvärligt att få ner stammarna i kyla när de står så där tätt :smile:


Uppdragsgivaren har sagt att vi inte behöver få ner stammarna. 8)

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

stektlök  
#422090
Ferguson system skrev:Fin dag med vinsjing og utkjøring av vindfall med to veteraner.


Fergusons system ser fan riktigt bra ut !
Snyggt.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).