Socialt (mer om oss)

Dagens bild

20810 inlägg 2808505 visningar 290 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

sundelius  
#413933
JensSkoog skrev:Lite mindre skala på den här bilden som min Hultaforsmeter viser:

1477080646_s_pa200043.jpg


Fick en tand bak i käften dragit ut tre veckor tillbaks - och det har inte blivit
bra, men idag kom den här biten ur holet gott hjulpen av en bit spetsad ek :surp:

Ska ha ett lite ord med min tandläkare, men hon är så
ung och snygg att det blir säkert bara godord :lol:

Med det resultatet spelar det ingen roll hur snygg hon är :shock:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#413934 Vad alla gräver överallt nu då

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

Erre  
#413935 Håller med sundelius!

Blunda Jens å skäll. :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#413937 Konstigt nog brukar de räcka med en skarv 9 fall av 10, kabeln töjs vid avgrävningen :mrgreen:
@jensskoog lite skäll måste hon ha så hon vet att man inte kommer under med allt bara för hon är snygg :wink:

Skickade in en snygg kompis på Lantmännen för att hämta ett batteri o den kom aldrig nån faktura på, hon körde med rätt så djup urringning :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

rikard_e  
#413947 Inte dagens, men veckans!

Fått provköra vännens ekipage, "något" bättre än mitt :grin:


Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

Torbjörn Johnsen  
#413948 Här kommer en bild från Elmias Lantbruksmässa som avslutades idag. Många hajade till över den här Volvo BM-traktorn som stod i Olsson i Ellös monter. DE hävdade att de byggt upp den på ett traktorchassi med div delar och stylad som de trodde att en Volvo BM-traktor skulle sett ut idag om de fortfarande hade tillverkats. Andra hävdade att det var en koncepttraktor som Volvo hade byggt innan de slutade tillverka traktorer i Eskilstuna men....troligen inte eller vad tror ni? Som dragplåster i montern fungerade den i alla fall alldeles utmärkt :geek:

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

Robertberg  
#413949 Den är fantastiskt lik en valtra :wink:

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

Vardon  
#413950
Torbjörn Johnsen skrev:Här kommer en bild från Elmias Lantbruksmässa som avslutades idag. Många hajade till över den här Volvo BM-traktorn som stod i Olsson i Ellös monter. DE hävdade att de byggt upp den på ett traktorchassi med div delar och stylad som de trodde att en Volvo BM-traktor skulle sett ut idag om de fortfarande hade tillverkats. Andra hävdade att det var en koncepttraktor som Volvo hade byggt innan de slutade tillverka traktorer i Eskilstuna men....troligen inte eller vad tror ni? Som dragplåster i montern fungerade den i alla fall alldeles utmärkt :geek:

'
Jag tycker du skulle lagt den i tråden "Det senaste du köpte"....

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

Erre  
#413958
Robertberg skrev:Den är fantastiskt lik en valtra :wink:

Utan fronten så. :smile:
1477092166__20161022_012224.jpg
1477092166__20161022_012224.jpg (24.4 KiB) Visad 474 gånger

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

tallen100  
#413959 Volvo BM Valtra :wink:

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

Erre  
#413960
tallen100 skrev:Volvo BM Valtra :wink:

Jepp. :grin:

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

tallen100  
#413962 Jädra synd att Volvo gav sej med traktorer.....

Avatar Fallback

Re: Dagens bild

tallen100  
#413965
machonisti skrev:Klantade till det med vattenledningen men klarade el och tv.

Inte slå hål i väggen och absolut inte där TV:n står :D

Praktisk att ha en grävare iaf.

Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

värmSkog  
#413972
Torbjörn Johnsen skrev:Här kommer en bild från Elmias Lantbruksmässa som avslutades idag. Många hajade till över den här Volvo BM-traktorn som stod i Olsson i Ellös monter. DE hävdade att de byggt upp den på ett traktorchassi med div delar och stylad som de trodde att en Volvo BM-traktor skulle sett ut idag om de fortfarande hade tillverkats. Andra hävdade att det var en koncepttraktor som Volvo hade byggt innan de slutade tillverka traktorer i Eskilstuna men....troligen inte eller vad tror ni? Som dragplåster i montern fungerade den i alla fall alldeles utmärkt :geek:


Här berättar dom lite om traktorn


Avatar Fallback

Re: Dagens bild

Blivande snickare  
#413974 Snyggt bygge! :grin:

Nån som vet vad det är för motor i besten?

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).