Socialt (mer om oss)

Hundar

1170 inlägg 264994 visningar 66 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Hundar

stefanm  
#426455


Bästa vänner som tvättar varandra och verkar samtala på någon nivå varje morgon

Elmia
Avatar Fallback

Re: Hundar

hinowa  
#426485 Valmet 890.
Mina gråhundar kom ifrån Överkalix. :-BD

Användarvisningsbild

Re: Hundar

JensSkoog  
#431416 I väntan på morgonpromendaden, kan man ju lägga sig på rygg och njuta livet :wink:


Användarvisningsbild

Re: Hundar

Erre  
#431419 Var samma här igår kväll, så det verkar funka för kvällspromenad med. :mrgreen:
Lillgrisen.

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#434058 Apropå sovande hundar...
Häromdagen fick jag syn på en bild på Boven när han var knappt året, den är tagen 2005 och bevisar att tröttheten kommer plötsligt ibland!
1485718531_2005_(2).jpg


Bara nån månad tidigare tog han sig inte ens upp i soffan.
1485718548_2005.jpg

Användarvisningsbild

Re: Hundar

totte  
#434073 Typiskt för valpar och ungahundar, kan falla ihop mitt i steget och somna som om dom blivit skjutna.

Ribes har inte varit med på ett tag, här är han och katten på morgonpromenaden till postlådan för några veckor sen.





Användarvisningsbild

Re: Hundar

JensSkoog  
#435889 Är Ribes och katten vänner, @Totte?

Teo fick sig något att fundera på idag :wink:
Ett av hans fasta träd hade rasat.



Undrar om han tänkte: "Den här har jag pinkat
på ofta, men inte så högt upp" :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

totte  
#435941 Jodå Jens, det tog några månader av misstänksamhet, men nu är dom riktigt goda vänner :grin: . Förutsatt att katten inte går nära Ribes mat :lol:

Hehe, stackars Teo, hundar har lite svårt för när skaer ändras, dom är väldigt konservativa och vill att det skall vara som det alltid varit.

Avatar Fallback

Re: Hundar

bema  
#442251
Gosestund...... Cleo har varit med innan här men Gustaf gör premiär här på Skogsforum. Cleo är hunden alltså.

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Erre  
#442360 Fler sjuklingar. :sad:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

totte  
#442453 Ajdå, trampat på nåt otrevligt eller?

Användarvisningsbild

Re: Hundar

Erre  
#442460
totte skrev:Ajdå, trampat på nåt otrevligt eller?

Ja. Hon hade ett litet sår på den tassen. Och hon är en envis tvättare. Så hon låter det inte vara. Så strumpa eller tratt.
Strumpa känns lite roligare för henne.

Avatar Fallback

Re: Hundar

Førland  
#442520 Følger meg overalt,det beste hun vet er å ligge i sitsen å såve. :lol: hun er blanding av drever og gordon setter

Användarvisningsbild

Re: Hundar

JensSkoog  
#442559
Førland skrev:Følger meg overalt,det beste hun vet er å ligge i sitsen å såve. :lol: hun er blanding av drever og gordon setter

Märkligt det där med vart dom gillar ligga.

Min Theo är med på vedbacken och jag lämnar bildörren öppen så han kan lägga sig i
bilen om han vil. Han har sin plats i högersätet med något mjukt att ligga på, men han lägger sig alltid i mitt :grin:

Användarvisningsbild

Re: Hundar

totte  
#442568
Erre skrev:
totte skrev:Ajdå, trampat på nåt otrevligt eller?

Ja. Hon hade ett litet sår på den tassen. Och hon är en envis tvättare. Så hon låter det inte vara. Så strumpa eller tratt.
Strumpa känns lite roligare för henne.


Ja tratt är ett elände, funkar dessutom dåligt på en tass, måste vara mycket stor om hon inte skall komma åt. Hälsa och önska god bättring!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar