Socialt (mer om oss)

efterlysning

249 inlägg 71899 visningar 31 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: efterlysning

sundelius  
#388771
jannee skrev:Vågar ej röja min uppehållsort, men 37 grader i skuggan och 32 grader i vattnet. Tyvärr har Changen blivit blaskig sedan de sänkte alkoholstyrkan, får hålla mig till Leo.
Intresset för internetsnack blir inte speciellt stort när man är på semester och "lite" på lyset. Risken finns att man verkligen skämmer ut sig, t.o.m. mer än vanligt :grin: .

Va gott och höra jannee att du lever och frodas :smile:

Elmia
Avatar Fallback

Re: efterlysning

tallen100  
#388827 Instämmer, det brukar inte vara tyst så länge, så man blev nästan lite bekymrad att det hänt något :smile:

Användarvisningsbild

Re: efterlysning

Erre  
#395945 Vad har du för dig @kse
:smile:

Avatar Fallback

Re: efterlysning

tallen100  
#395952 Ja det var länge sedan, kanske markberedaren strular :wink:

Avatar Fallback

Re: efterlysning

Robertberg  
#395979 Han ligger nog hemma på sofflocket och latar sig :wink:

Användarvisningsbild

Re: efterlysning

Kse  
#396264 Jobbar och sliter som vanligt, varit repstopp med massa maskiner på gården och massa panikjobb med dubbla skift.
Sen så ligger det tiotusentals kubik stormskog här i krokarna så folk ringer som galningar.
Men just nu är det minisemester i Umeå. 8) @Erre
Sen så har ryggen krånglat så nog har det blivit lite tid på sofflocket oxå @Robertberg :grin:

Användarvisningsbild

Re: efterlysning

svampbob  
#396277
Kse skrev:Jobbar och sliter som vanligt, varit repstopp med massa maskiner på gården och massa panikjobb med dubbla skift.
Sen så ligger det tiotusentals kubik stormskog här i krokarna så folk ringer som galningar.
Men just nu är det minisemester i Umeå. 8) @Erre
Sen så har ryggen krånglat så nog har det blivit lite tid på sofflocket oxå @Robertberg :grin:


Ja du har då inte tur med semestervädret här i Umeå.

Användarvisningsbild

Re: efterlysning

Erre  
#406806 @Fredrik Reuter och @Torbjörn Johnsen är inte inne mycket nu.
Ligger väl i soffan och tar igen sig efter allt manuellhuggande. :wink: :mrgreen:

Ska bli kul att se allt ni fixat och donat med.

Användarvisningsbild

Re: efterlysning

Torbjörn Johnsen  
#406818 Ja @Erre, för en otränad huggare som mig blir det inte många knop sen när man kommer hem på kvällen. Men på måndag & tisdag gör vi klart vårt motormanuella och sen är nedräkningen inför GD igång på allvar.

Användarvisningsbild

Re: efterlysning

Erre  
#413915 Nu får vi nog efterlysa @anersimyra

Vad har du för dig? :smile:

Avatar Fallback

Re: efterlysning

isteskog  
#413917 Ja, vart har grodmannen tagit vägen ...... :?:

Användarvisningsbild

Re: efterlysning

totte  
#413954 Har inte varit här sen 10 oktober. Har tydligen dykt djupt men luften måste väl snart vara slut så han måste upp till ytan.

Avatar Fallback

Re: efterlysning

tallen100  
#413955 Ja vi saknar dej... din lymmel :)

Användarvisningsbild

Re: efterlysning

halvproffs  
#413968
tallen100 skrev:Ja vi saknar dej... din lymmel :)


Håller med dig Pine One. Den man verkligen saknar med sin humor och kunnande på ATV-området bla.

Användarvisningsbild

Re: efterlysning

anersimyra  
#414040 Hej på er gubbar och kärringar.. :smile: jag försöker att inte hänga så jävla mycket på internet utan i stället läsa böcker. Annars är det som vanligt full rulle på huggandet, det är faktiskt rätt tröttande med samma syssla dag efter dag.. :shock:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).