Socialt (mer om oss)

Hur hittade du till skogsforum?

79 inlägg 94955 visningar 31 följer Svara, dela mm...   

Hur hittade du till skogsforum.se första gången?

4
1%
194
56%
2
0%
50
14%
66
19%
30
8%
Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

anersimyra  
#445453 Den som ändå hade ett såpass gott minne.. :-b

Elmia
Avatar Fallback

Re: Hur hittade du till skogsforum?

tallen100  
#445471
anersimyra skrev:Den som ändå hade ett såpass gott minne.. :-b

Instämmer!
Men google var nog helt säkert inblandat, minns att jag var här som gäst ett tag innan man tog det stora steget att bli medlem :d Bra att man hittade hit iaf :grin:

Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

Willy72  
#451099 Gögel!

Avatar Fallback

Re: Hur hittade du till skogsforum?

Stenmark  
#451265 Googlade om skogstraktorer och skogsvagnar var gäst tills man inte fick se bilderna då måste man ju bli medlem å inte ångrar man det har ju blivit klokare om allt som har med skog att göra ;-)

Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

MilanJo  
#478843 Min idol och förebild inom skog, min storebror, hänvisar ofta i våra samtal om skog(spolitik) till detta forum så det var därför en självklarhet, att vill man ha korrekt fakta i detta ämne är det hit man ska gå! En favorit är skogsnyheter, en annan föryngring. Har såklart laddat ner appen också och har redan hittat flera intressanta trådar som innehåller den kunskap jag söker!

Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

Fredrik Reuter  
#478849 Hej,
Kul att du hittat hit, varmt välkommen!
Hälsa din kloke bror! :wink:

   TS
Avatar Fallback

Re: Hur hittade du till skogsforum?

Mikael.O  
#492710 Hade problem med värmen i min då nyinköpta Fiat 80-90 (kring jul 2015) och satt och googlade om det och snubblade då in på Skogsforum. Kom inte ihåg om det stog något om just det ämnet men började titta runt i alla trådar på forumet och upptäckte vilket fantastiskt ställe det är att spendera tid på. Blev då medlem våren 2016 för att kunna se bilder och var passiv medlem tills jag startade min första tråd i april fjol om en krånglande motorsåg.
Skogsforum fick mitt svalnade intresse för skog, traktorer och skogsmaskiner att bli mer åt ett brinnande intresse för det. Så nu går man i funderingar att bli skogsägare :mrgreen: . Dock har ju min far (lite) skog men skulle vara kul att ha eget...

PS.
Överlevde en 5 månaders sjukskrivning förra vintern genom att titta igenom forumet. Kan säga att många timmar är spenderade här... :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

Fredrik Reuter  
#541648 Hej,
Dammar av denna tråd i förhoppningen att det ska komma in fler som berättar hur man hittade till Skogsforum.
Det är bra medlemstillströmning just nu! 👍

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

T Landström  
#541650 Här har jag glömt att skriva ;)
Jag hittade hit av en slump för 6 år sedan när jag va sjukskriven efter att jag brutit handleden...

Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

Mellberg  
#541655 Är nästan på pricken 1 år sedan jag blev medlem och det var i första hand för att se bilder och filmer här på forum. Är intressant att se nya tekniska lösningar för delvis självverksamma.

Har varit verksam drygt 55 år i skogen, men det finns alltid något nytt att lära. Finns många bra instruktionsfilmer hur man jobbar med motorsåg osv.

Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

HannuRöj  
#554129 Jag googlade ngt, och det var tråd här som hittades. Och sen hittades det massor av intresantta lenker, video, bilder...Det var bara ett par vekkor sedan, har varit här varje dag, läst allt. Men nu måste jag göra nåt att bettra min svenska, tror att det ska bli värd det. Kanske måste jag också lär mig skicka bilder! 🚜 🌲

Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

JensSkoog  
#554241 Så bra att du fann hit, @HannuRöj 🤗

Nu ser vi fram emot båda text och bilder frå Åbo-trakterna.
Går snabbt att lära sig det med bilder. Bara trycka på "Ladda
upp bilder" och följa instuktionerna.

Annars är det bara att skriva på - Forum är inte byggd upp av gamla svensklärare som sitter med rödpennan och korrigerar, men hellre av intresserade skogstokar och vi gör vårt bästa för att förstå vad alla skriver om dom är svenska, finska eller norska :-bd

Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

johan eriksson  
#690909 Inte för att jag kommer ihåg hur jag hittade hit, men det är idag 12år sedan.
Och tänk så mycket folk man har lärt känna under de åren. 😀

Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

Nyborg  
#690925 Jag letade efter sprängskisser till BM Bamse, skulle ha isär bakvagnen. Fann forat intressant och "kom med i gemenskapen". Två år sedan nu i det närmaste! /Johan

Användarvisningsbild

Re: Hur hittade du till skogsforum?

Williamm  
#690941 Det var en länk hit på Malwas hemsida om et repotage om @sundelius skotare. Men det var vid testet av Stihl ms500i som jag blev medlem. Mitt första inlägg är ett aprilskämt i tråden Bilder på filning.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).