Socialt (mer om oss)

Var är Masterchief?

55 inlägg 27593 visningar 18 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Var är Masterchief?

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#193302 Slog mig när jag just läste en ny kommentar i ett gammalt blogginlägg att jag inte sett "trilla" på väldigt länge. Bara jag eller?

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Var är Masterchief?

totte  
#193350 Jodå trilla hänger med, diskuterade cylinderbyte på sin gamla såg för ett par veckor sen.

Avatar Fallback

Re: Var är Masterchief?

Naders  
#193355 Hmmm :geek:

Börjar likna dödsannonserna i tidningen detta :grin:
Vem lever och vem gör det ej.
Det är väl bara att inse att intressen svalnar för att sedan återuppstå med höga lågor med jämna mellanrum.
Nytändningar kan vara allt från lågkonjunkturer till nya produktlanseringar, ändrade vedpriser, mässor mm mm. Sådant återkommer och så kommer även Skogsforums glansdagar att göra. Bara att rida ut stormen :wink:
Det förstnämnda är vi väl mitt i just nu med tanke på alla varsel och konkurser där man personligen känner sig drabbad som anställd på Södra......
Hörde förresten något om att Vida var i blåsväder.. Någon som har lite mer kött på benen där????

Användarvisningsbild

Re: Var är Masterchief?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#294966 Den förlorade sonen tycks ha kommit åter viewtopic.php?f=125&t=2896&start=29

Välkommen tillbaks, Masterchief!
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Var är Masterchief?

masterchief  
#295096 Tackar o bockar :) värmer o höra Niklas :)

Användarvisningsbild

Re: Var är Masterchief?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#295101 Som du förstår, så har vi saknat dig.
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Var är Masterchief?

masterchief  
#295224 Jodå, är här här o stanna :)
Även om jag inte jobbar med skog så finns intresset kvar, och inte minst för jakt.
Blir offline ett par par dagar dock iom jag ska med jobbet o jobba oå Elmia :)

Användarvisningsbild

Re: Var är Masterchief?

totte  
#295255 Det är riktigt trevligt att du är här igen, välkommen åter. Och ha det så bra på Elmia!

Avatar Fallback

Re: Var är Masterchief?

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#295316 WILLKOMMEN :D :D :D

Användarvisningsbild

Re: Var är Masterchief?

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#295325 Välkommen åter, har man väl en gång blivit intresserad av skog är det nog svårt att släppa det :grin: :grin:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).