Socialt (mer om oss)

Hemmapappa!

19 inlägg 25536 visningar 10 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Hemmapappa!

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#200137 Tiden med småbarn får man aldrig igen så ta vara på den. Man får offra en räkmacka till fikat, den kan man ta när barnen är utflugna. :smile:

Elmia
Avatar Fallback

Re: Hemmapappa!

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#200141
Naders skrev:Blir väl bättre med åren dock då man enbart är pinsam i deras ögon sett å helst vill slippa se en :wink:


Jamen, jag hoppas vara där ganska snart nu. ;)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hemmapappa!

machonisti  
#200179 Skogen har varit livet, nu är den ersatt. Började hugga ensam vid 15 års ålder är nu 41. Min första son är 9 år yngsta 4.

Mamma var hemma hos oss inte pappa. Det gjorde att möjligheten att knalla till skogs fanns tills för 2 år sedan när frun gick i jobb igen efter tredje sonen inom 5 år.

Användarvisningsbild

Re: Hemmapappa!

Peteflamingstar  
#204199 Hej! Jag är hemma med en snart ettårig pojk, varit sen september. Dottern som snart är tre går på dagis femton timmar/vecka, resten är hon också hemma. Sambon pluggar heltid och praktiserar en hel del så nu är det en man som är hemmafru =)
Väldigt roligt och ganska jobbigt ibland, och man hinner absolut inget mer än att vara lekpappa. Men det gör inte så mkt, den här tiden kommer ju inte tillbaks!

MVH Peter

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).