Socialt (mer om oss)

Dagens glädjeämne

2530 inlägg 291236 visningar 89 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

halvproffs  
#480729 Har tagit en virre för att komma ner i varv. Skål!

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

sundelius  
#480732 Ja jäklar vilken pärs #:-s

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

JensSkoog  
#480734
Vedmaskin skrev:Mot fotbolls VM. \:d/ :ymparty: \M/

Stort grattis till er alla i grannlandet 🤗 🤗

-men bäst var det ju att ni slog dom där blåklädde
primadonnarna ut av hela VM :mrgreen: :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Seb macahan  
#480735 Dagens glädjeämne hörde man på nyheterna, inte ofta man blir glad av o lyssna på de. Iron Maiden till Sweden Rock! Tack gode gud att det inte är skogs Elmia i år också....
Jaha o tydligen lyckades vi sopa in ett mål mot Italien också då, jag gläds med er fotbollsfanatiker :-bd

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#481247 Sonen med fru har hittat och köpt bostad 2 mil från där jag bor! 20 mil nu byts mot 2.
Inte bära tungt själv längre :d

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#481248
Seb macahan skrev:Dagens glädjeämne hörde man på nyheterna, inte ofta man blir glad av o lyssna på de. Iron Maiden till Sweden Rock! d


Tänker du gå? Funderar på Sthlm, antar att SR är kört redan med biljetter.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Seb macahan  
#481292 Biljetter släpps den 24nov kl 09:00. Ja givetvis ska jag dit. Har missat 3 eller 4 sedan 2006.

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#481294
Seb macahan skrev:Biljetter släpps den 24nov kl 09:00. Ja givetvis ska jag dit. Har missat 3 eller 4 sedan 2006.


Aha, det finns chans alltså. Aldrig varit där. Vilken typ av biljetter passar en man i min numera lätt mogna ålder tror du?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Seb macahan  
#481300 Jag skulle nog påstå att medelbesökaren är runt 35-55år. Jag min fru och våra barn kör 3-dagars, mest för att 4dagar orkar inte jag längre. Är du en som får gåpshud vid olika stycken i låtar med bluesriff och tunga basgångar samt gillar öl och fantastiska människor som är öppenhjärtliga och bjuder på sig själva till 100%, då sk du ta en 4-dagars. Är du introvert är pessimistisk gnälig och otrevlig, stanna hemma [emoji6] .
Det är svårt o säga, men jag har blivit lite petig hur man bor, jag vill bo på campingen för jag vill träffa folket men jag vill ha en vettig säng, kaffebryggare, is kyl och värme. Lösningen är att vi i reder en lastbil prvisoriskt och bor i. Finns säkert plats till dig också om du skulle vilja? Har aldrig träffat någon som ångrat sig att de köpt för många dagar. Hade varit skoj om vi kunnat sammanstråla på nått sätt.

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#481590 Dagens glädjeämne är att jag äntligen har hittat tillräckligt stora regnkläder, så att jag kan ha en tjock fiberpälsjacka under utan att varken bli klumpig eller att frysa. Så idag var jag ute och mäta i värsta ruskväder i 3,5 timmar. Körde t.o.m. utan högerhandske, så att jag kunde knappa på fältdatorn utan några som helst problem. :-BD
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Dagens glädjeämne

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#481596 Aalesund oljeklede modell doggerbank er bra

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#481607 Jag kör Flexorain varselregnjacka i storlek XXXL och Swedols varselregnbyxor i storlek XXXL.
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#482213 Idag blev nya bolaget registrerat med org. nummer och allt! DMO Konsulter AB är nu på riktigt! [emoji2]

   TS
Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

totte  
#482216 Grattis! Hoppas jag att det verkligen blir! Så det inte blir för mycket jobb och för lite kvalitetstid i skogen. Men jag litar på att du lärt dig en del, det blir nog bra.

Användarvisningsbild

Re: Dagens glädjeämne

Erre  
#482217 Myser i Kiruna med vänner.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).