Socialt (mer om oss)

Inlägg nr 2000!

108 inlägg 20851 visningar 13 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Inlägg nr 2000!

anersimyra  
#425440 :surp: :surp: :surp: :surp: :surp: jag skulle kolla om jag nått 1000 inlägg...kan siffran 5508 verkligen stämma.. :surp: :surp: :surp:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Inlägg nr 2000!

Erre  
#425441 Stämmer säkert @anersimyra
Är ju därför jag vill att du är aktiv här. :wink: :-BD

Användarvisningsbild

Re: Inlägg nr 2000!

Erre  
#425444 thankslist.php?sk=d&sd=d

Totte å Niking rår man inte på i det första :smile:

Användarvisningsbild

Re: Inlägg nr 2000!

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#425458 Min vägtråd tryckte mig över gränsen till prosshugare för det var jag inte för någon vecka sedan. En bra bit kvar till 1000.

Användarvisningsbild

Re: Inlägg nr 2000!

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#426977 Kanske dags att göra flera inlägg, jag har ju åkt ur topp20-listan :wink: Metoden med att klippa in länkar verkar ju effektiv :D

Användarvisningsbild

Re: Inlägg nr 2000!

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#426980 Antalet inlägg i sig är bara av akademiskt intresse, anser jag.
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Inlägg nr 2000!

alias  
#461451 Jaha, då gör jag en notering för mig själv att det här blir det 2000:e inlägget på forumet för min del.

Kan även konstatera att @isteskog verkar ha ökat tempot på sina intressanta inlägg dramatiskt (redan över 3600 inlägg om jag läste rätt nyss - min spådom om när han passerar 4000 inlägg verkar komma på skam riktigt).

MVH
Alias

Användarvisningsbild

Re: Inlägg nr 2000!

JensSkoog  
#461456 (jag och datorer är ungefär lika kompatibla som olja och vatten)

Ja, så skrev du 1999 inlägg tillbaks :d

Har ändrat sig, och det uppskattar jag @alias :-bd

Avatar Fallback

Re: Inlägg nr 2000!

tallen100  
#461463 :-o Tittade nu och såg att jag skrivit 4123 inlägg :???: Det går tydligen snabbt...

Användarvisningsbild

Re: Inlägg nr 2000!

sundelius  
#461469 Hoppas på minst 2000 till @alias , du behövs :-bd

Avatar Fallback

Re: Inlägg nr 2000!

husqvarna_med_sthil  
#461474 Skrivs ju mycket bra här på skogsforum och du är en av dem som är intressant att läsa så vad att säga förutom grattis.. kör så det ryker ! :-BD

Avatar Fallback

Re: Inlägg nr 2000!

alias  
#461532
JensSkoog skrev:(jag och datorer är ungefär lika kompatibla som olja och vatten)

Ja, så skrev du 1999 inlägg tillbaks :d

Har ändrat sig, och det uppskattar jag @alias :-bd


Nja, @JensSkoog, det är nog tyvärr fortfarande så att jag och datorer inte alltid drar helt jämnt. Däremot har jag lyckats bemästra det mesta på Skogsforum efter lite tragglande (kanske har med motivationen att göra :grin: ).

Jag ogillar annars tyvärr elektronik över lag just av den anledning att felsökningen ofta inte fungerar som min analoga hjärna vill.

Hydraulikfel - följ oljesölet

Mekaniskt fel - leta upp felet och sammanfoga eller separera de delar som gått av/lossnat eller kärvar

Elektroniska fel (tänker datorer och dylikt - avskavda kablar och dylikt lyckas även jag oftast lokalisera, så dessa hänförs till kategorin mekaniska fel :lol: ) - test att göra om samma procedur flera gånger och rätt som det är så fungerar det som var felaktigt igen utan att man förstår varför, naturligtvis återkommer felet igen vid lagom dåligt valt tillfälle

MVH
Alias

Användarvisningsbild

Re: Inlägg nr 2000!

sundelius  
#468197 Nu du Iste får du öka, detta är mitt 2000:e inlägg :shock:
Snart är jag ikapp dig \:d/

Användarvisningsbild

Re: Inlägg nr 2000!

Erre  
#468200 Härligt sundelius. :-bd

Ser framemot många inlägg med tält å malwan i höst.

Avatar Fallback

Re: Inlägg nr 2000!

isteskog  
#468232 Ös på Sundelius! Du får gärna gå förbi mig ....... :smile:

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).