X-Fit Byxor

Skogma
 Svara  3 inlägg  1973 visningar  0 följer

X-Fit Byxor

#98577 Jag har ett par X-fit huggarbyxor som jag är väldigt nöjd med förutom att benskyddett bildar ett veck på "insidan " av höger knä som irriterar mig något helt förbannat.
Man har gjort ett dubbelt veck på benskyddet för att få " förböjning" på knät och bättre följsamhet.

Så helt suveräna byxor i övrigt men med sådana skitfel!!!!!!!! :evil:
Min ÅF har bara sålt 1 par så kunskapen var minimal.
Någon annan som upplevt detta problem :?:

TS
Föryngring

Re: X-Fit Byxor

#98643 Vi har inte fått några klagomål hittills, annat än att de är ganska små i storlekarna (eller så har våra kunder blivit lite runda om magen :P ). Är det själva sågskyddet som bildar veck?

Vänd ut och in på dem och jämför med vänsterbenet. Ser det likadant ut där?

Det kan ju vara så att dina är felsydda, ta en bild och lägg upp. Om jag hinner imorrn kan jag kolla ett par på jobbet.

Re: X-Fit Byxor

Nonkan skrev:Vi har inte fått några klagomål hittills, annat än att de är ganska små i storlekarna (eller så har våra kunder blivit lite runda om magen :P ). Är det själva sågskyddet som bildar veck?

Vänd ut och in på dem och jämför med vänsterbenet. Ser det likadant ut där?

Det kan ju vara så att dina är felsydda, ta en bild och lägg upp. Om jag hinner imorrn kan jag kolla ett par på jobbet.

Det är själva benskyddet som är sytt i ett veck för att skapa "förböjning " på knät

Höger benskydd ligger betydligt längre in på insidan av benät än vänster därför blir problemet mera påtagligt.

TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar
TitelStatistikSenaste svaret
X-Fit byxor av peo528 - sön 14 mar 2010, 17:01
i Arbetskläder för skogen
8 svar
3138 läst
av Huggis     
lör 15 maj 2010, 12:56
Bra byxor och kängor! av Mangan - lör 22 apr 2017, 18:32
i Skogsröjning

12
18 svar