Stihl X-Fit/Husqvarna technical extreme

Skogma
 Svara  69 inlägg  55535 visningar  17 följer

Re: Stihl X-Fit/Husqvarna technical extreme

Seb macahan skrev:Och så snackar dom att dagens tonårstjejer får ätstörningar och taskig självuppfattning av att läsa veckotidningar och se på reklam. Det är ju ingenting mot vad man känner här på forumet :roll: 184cm hit och 80kg dit. Jag ska köpa ett parti gjutesäckar i stl 100kg o binda runt benen med balasimme......
Om man nu är 184cm och består av vi kan ta som exempel bara :roll: typ ca 104kg ren och skär råstyrka monterad på en kraftig benstomme :lol: , finns det då inga byxor eller!!!!!!??????? Fast det e klart det vet ju inte ni, på barnavdelningen :grin: har de ju inte de storlekarna.
:lol: :lol: :lol:

Föryngring

#251277 Ja jag skratta gott å sebs inlägg också :) men samtidigt så vill jag säga till alla tonårstjejer som läser det här att du är bra precis som du är ! Kjamizz ;)

Användarvisningsbild

stektlök skrev:Ja jag skratta gott å sebs inlägg också :) men samtidigt så vill jag säga till alla tonårstjejer som läser det här att du är bra precis som du är ! Kjamizz ;)

Måste väl sägas till seb också att du är bra precis som du är :grin: :lol:

#251322 Fick inte han nån kjam?

Tosca skrev:Fick inte han nån kjam?

KJAMIZ till alla för bövelen Tosca, det tror jag vi kan enas om ! :grin:

ps. frå en me bullimi (utan spy delen) :mrgreen:

Användarvisningsbild

#251412 Tro på faan gubbar. Jag hittade ett par brallor som var lagom utan några designmärken från Markus Schenkenberg. Stihl X-fit med jacka. Puhhh svettigt för börsen. By the way XL. Att dom började leta efter alspån och enris o prata om schysst julkorv i affären när jag provade ett par L är ju inget vi behöver älta i oändlighet. Nu ska vi bara se till att få ett par timmar ledigt från Julstök så man kan testa dom. Funderar nästan på o ha dom när jag ska ut o hugga mig en julgran i helgen. Jag brukar göra det med kaliber 12 så sågskydd är kanske inte nödvändigt. Ha en go helg

#254698 Grymt nöjd med mina HVA TE men lite besviken på det grova tyget på knäna. Slant med kroken först dagen jag använde dem och snittade ett 2 cm lång glipa i det tyget. Trodde nog det skulle vara lite tåligarare just där. Men men nu är det lagat. Sen är det ju synd att de blir så jävla sketna så man inte ser så cool ut efter ett tag ;)

Användarvisningsbild

#255309 Jäkla otur med kroken! Kan tänka mig att det blev några väl valda ord ute i skogen när det hände. :sad:
Visst syns skiten bättre på orange jämfört med svart, men du vet väl vad man säger;
"never trust a guy with shiny gear". Så lite skit är bara bra för imagen. :lol:

#255360 Ja blev några väl valda.
Då måste jag vara pålitlig för TE byxorna tillsammans med EN471 godkända HVA blusen några veckor i regn och vindfällen gör sitt.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar
TitelStatistikSenaste svaret
Problem Technical Extreme?? av Ronjert - fre 15 mar 2013, 10:37
i Arbetskläder för skogen
3 svar
4682 läst
av kjetilroeste     
sön 17 mar 2013, 09:40
Husqvarna Technical byxa av Jontelito - fre 28 feb 2014, 19:50
i Säljes
0 svar
3514 läst
av Jontelito     
fre 28 feb 2014, 19:50
Husqvarna Technical 24 Skyddskänga.... av sågmek - tor 07 jan 2010, 22:29

12
17 svar
10831 läst
av Röjaren     
mån 14 okt 2013, 21:53
Husqvarna hjälm technical (och hjälmlampa) av land cruiser - lör 14 mar 2015, 11:46

1 ... 456
83 svar
27084 läst
av Niking     
ons 13 sep 2017, 21:04
Hörselkåpan lossnar på Husqvarna Technical hjälm av torbjorn_2150 - fre 08 sep 2017, 01:42
8 svar
1486 läst
av quaker     
tor 14 sep 2017, 13:34
Annonser