Traktorn i skogen

pris på en valmet 405 2wd

6 inlägg 3775 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

pris på en valmet 405 2wd

calle336  
#122695 Halloj
har fått nys om en 405 2wd-83 med en timmerkran monterad på nån slags jake fäste. Finns också ett grävaggregat till denna. Samt en odriven vagn. Är väl årsmodell 80 tal nånstanns.
Vad skulle denna kosta ca? vet att det är luddiga uppgifter men vet inte mer ännu.

Mvh calle



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: pris på en valmet 405 2wd

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#122697 Är du säker på modellnummer eller årsmodell? Något av dessa är fel.

Avatar Fallback

Re: pris på en valmet 405 2wd

calle336  
#122700 Nej är inte säker på modellnummret eller årsmodell. Har bara sett den en smabbis för ett tag sen. Men den är i storlek med en 405 men 2wd å jag skulle ha skrivit 80 talare.

Ser ut som det va lite problem med dessa varianter, Denna går inte att starta och hon som äger den vet inte vad felet är

Får forska lite mer så kanske jag kan få lite mer exakta uppgifter.

   TS
Avatar Fallback

Re: pris på en valmet 405 2wd

Famag  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#122704 Den ska vara j..ligt billig då det fattas halva traktorn i fram. (2wd)

Avatar Fallback

Re: pris på en valmet 405 2wd

calle336  
#122705 haha ja visst e de så. Såg dock en på mascus som de skulle ha 95 000 för en 405 2wd. kan de verkligen stämma? en 85a va de. Va ju asdyrt

   TS
Avatar Fallback

Re: pris på en valmet 405 2wd

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#122713 95K är åt skogen för mycket och skulle den inte starta (och du själv inte är tvärsäker på orsak o kan fixa det) ska den vara under hälften.
Utan provkörning kan de vara hur många fel som helst på den!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).