Inomgårdsmaskiner

Nån som har provat denna vedpack?

7 inlägg 10253 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Nån som har provat denna vedpack?

vedförsäljan  
#194833 http://www.nimaab.se/se/art/vedpack.php

Nån som har provat?tycker den är lite väll dyr att köpa då kisas vedsving känns som den går snabbare och är smidigare att packa med



   TS
Trejon
Avatar Fallback

Re: Nån som har provat denna vedpack?

vedförsäljan  
#195417 Ingen?

   TS
Avatar Fallback

Re: Nån som har provat denna vedpack?

platslagaren  
#202050 Hej!
Andvänder denna själv till vår ved har 2st och dom funkar bra, nu packar vi ju bara ca 1000-2000 säck
men jag tror att kisas ny packare kan bli något, visserligen bara i 30lit men kanske den kommer i 40lit utförande med

Avatar Fallback

Re: Nån som har provat denna vedpack?

vedförsäljan  
#202096 Hej!!
Vad ser du som fördel kontra mot vippstativ?
En filmsnutt skulle varit kul!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Nån som har provat denna vedpack?

JensSkoog  
#222458 Gjorde en kopi med stativ av stål og to mm blikkplate som jeg fikk en blikkenslager til å knekke - kosta totalt kr 250. Fungerer supert. regner med at det tar 1/3 av tida å bruke denne i forhold til sekkekanalen av plast.

Användarvisningsbild

Re: Nån som har provat denna vedpack?

svampbob  
#222461 Ursäkta men exakt vilken modell är det ni diskuterar? Jag kan inte se det utifrån länken.

Användarvisningsbild

Re: Nån som har provat denna vedpack?

JensSkoog  
#222478
svampbob skrev:Ursäkta men exakt vilken modell är det ni diskuterar? Jag kan inte se det utifrån länken.


Titta på denne: http://www.nimaab.se/se/grp/vedsackar-s ... 9464%5D=12

Jeg oppfatta det som det er den her, vippstativet, men mulig jeg tar feil - rota litt for å finne fram dit.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).