Skogsmaskiner (stora skogsmaskiner)

fmg 678 mini bruunett

11 inlägg 15659 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

fmg 678 mini bruunett

lägerbacken  
#73997 Hej!

Söker verkstadshandbok/elschema till en fmg 678 mini bruunett -88.
Är det någon som har detta eller vet var man kan få tag på?



   TS
Olofsfors skogsmaskinsband
Avatar Fallback

Re: fmg 678 mini bruunett

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#74061 Jag har båda pärmarna. Instruktionsboken + reservdelsboken.

Avatar Fallback

Re: fmg 678 mini bruunett

lägerbacken  
#74099 Tack för svaret!


Är det verkstadshandboken eller instruktionsboken? jag har instruktionsboken men är intresserad av verkstadshandboken och eventuellt reservdelsboken, vill du sälja dom eller kan jag låna och kopiera dom?

   TS
Avatar Fallback

Re: fmg 678 mini bruunett

pierrek  
#80718 Hej! Såg ditt inlägg om din mini-Bruunett. Undrar om du fortfarande är ägare till maskinen och om du i så fall skulle vilja medverka i ett nostalgireportage om mini-Bruunett i tidningen Skogsland (bilaga i LRF:s medlemstidning Land Lantbruk). Hör gärna av dig till mig!
MVH
/Pierre Kjellin, reporter Land Lantbruk
tel: 070-334 50 09, 08-588 369 41 (jobb)
pierre.kjellin@lrfmedia.lrf.se

Avatar Fallback

Re: fmg 678 mini bruunett

lägerbacken  
#80820 Hej!

Jodå, jag är fortfarande ägare till maskinen, och om du vill göra ett nostalgireportage så är det inga problem!
Du kan nå mig på mail: tomas.jansson@ocab.se, tlf. 023-42335, mob. 070-521 34 91.

Vi Hörs!


Mvh/Tomas

   TS
Avatar Fallback

Re: fmg 678 mini bruunett

Petsson_J  
#166192 Hej!

Jag söker också efter elschema till 678F, har ett men det liknar dessvärre en väl använd Fibban på en pojkkoloni.

Tips på var man kan få tag i ett eller om någon rentav har ett man kan få kopiera vore toppen.

/JP

Avatar Fallback

Re: fmg 678 mini bruunett

linq  
#166239 Hej.
Vill du, kan jag maila över ett in-scanat exemplar. Tyvärr blir det lite dumt iom A3 format på orginalet.. PM'a mig din mailadress om du är intresserad

/linq

Avatar Fallback

Re: fmg 678 mini bruunett

todan  
#173829 Skulle gärna vilja ha både elschema och verkstadshandbok: Någon som har dem inscannade (har du kvar elschemat linq?)?

Avatar Fallback

Re: fmg 678 mini bruunett

linq  
#173917 PM'a mig din mail-adress, så skall vi se vad vi kan hitta på... ;)

/Linq

Avatar Fallback

Re: fmg 678 mini bruunett

Esmaskin  
#257590 Är också intresserad av ett elschema och för övrigt all info någon kan ha till en 678:a!
/Erik

Användarvisningsbild

Re: fmg 678 mini bruunett

Björn Barkman  
#427287
linq skrev:PM'a mig din mail-adress, så skall vi se vad vi kan hitta på... ;)

/Linq

Hej!
Jag söker elschema mm till min Mini Bruunett 678, skulle bli mycket tacksam om du mailade det till mig.
bjorn.barkman@havrida.nu

Björn

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).