Skogsmaskiner (stora skogsmaskiner)

HTC på hyllan?

5 inlägg 4815 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

HTC på hyllan?

gylto  
#290815 Hej.

Undrar om någon vet vart man kan få tag på HTC/PVC-boxar, kanske någon som haft i reserv och gjort sej av med maskinen och har boxen kvar? Är just nu på jakt efter en HTC till en Pendo-EVA, men det går bra med andra med, bara Epromen och inställningarna som skiljer. Även intresserad av Eprom-mjukvara. Glad för svar :grin:



   TS
Olofsfors skogsmaskinsband
Avatar Fallback

Re: HTC på hyllan?

longridge  
#291347 Hej, jag tror jag har en HTC liggandes. Har varit monterad i en hemek ciceron.

Avatar Fallback

Re: HTC på hyllan?

gylto  
#291352 Hej och tack för svar. Var det längesen den var i drift och fungerar den?

   TS
Avatar Fallback

Re: HTC på hyllan?

longridge  
#291372 Hej, den var fungerande medans vi hade den traktorn i drift, hade den som back-up. Men nu är det väl cirka fem år sedan vi bytte traktor och sen har den bara legat så jag törs inte säga om den har tappat minnet, men det ska väl bara vara att ladda i ny progamvara isf?

Avatar Fallback

Re: HTC på hyllan?

gylto  
#291383 Låter intressant, skickar ett PM med mitt telefonnummer så hör du av dej när du kan, mvh Henrik.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).