Skogsmaskiner (stora skogsmaskiner)

Skotar film gjord av skolelever!

10 inlägg 5875 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Skotar film gjord av skolelever!

rockfax  
#176694 En kille här ifrån byn har gjort en skotar film tillsammans med några kompisar som ett litet projekt i skolan. Han går förövrigt skog på Kvinnerstaskolan utanför Örebro.

Så tänkte att jag ska visar er maskinfantaster :mrgreen:

Youtube länk

Jag sa även till honom att göra en skördar film i höst och det hade de redan börjat på men kommer inte kunna färdigställa den innan sommarlovet!

Skolans hemsida



   TS
Olofsfors skogsmaskinsband
Användarvisningsbild

Re: Skotar film gjord av skolelever!

totte  
#176700 Snyggt! Väldigt proffsigt gjord film. Häftigt när dom satt kameran på stickan!

Avatar Fallback

Re: Skotar film gjord av skolelever!

Blivande snickare  
#176718 Väldigt proffsigt! B-)
Killen som kör har en väldigt mjuk och jämn krankörning. Tummen upp! :-bd
Tufft när dom "kör över" kameran så att säga.

Avatar Fallback

Re: Skotar film gjord av skolelever!

rockfax  
#176799 Han tackar så gott, jag vet faktiskt inte vem av dem det är som kör men jag håller med det känns som det går väldigt mjukt och smidigt för att bara ha kört lite mer än ett år i skolan.

Man kanske skulle ta och skaffa sig en sån där GoPro, det verkar ju som man kan sätta den kameran precis var som helst och att den sitter kvar och gör kanon filmer.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skotar film gjord av skolelever!

Mäki  
#176805 :-bd Bra gjort

Användarvisningsbild

Re: Skotar film gjord av skolelever!

PonsseBuffaloDual  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#176823
rockfax skrev:Han tackar så gott, jag vet faktiskt inte vem av dem det är som kör men jag håller med det känns som det går väldigt mjukt och smidigt för att bara ha kört lite mer än ett år i skolan.

Man kanske skulle ta och skaffa sig en sån där GoPro, det verkar ju som man kan sätta den kameran precis var som helst och att den sitter kvar och gör kanon filmer.



Edvin heter han :)

Användarvisningsbild

Re: Skotar film gjord av skolelever!

machonisti  
#176835 Fin krankänsla Edvin grattis. Läser du terräng lika bra blir du ett guldägg i företaget. (jag tyckte det var svårast i blöt terräng). Lycka till i yrkesvalet

Avatar Fallback

Re: Skotar film gjord av skolelever!

kubikarn  
#176899 Tackar så mycket för den goda responsen! Jag är en 18-åring som alltid brunnit för skogsmaskiner och har haft bra läromästare! Kul att det fastna på film!

// Edvin Moberg

Avatar Fallback

Re: Skotar film gjord av skolelever!

Blixten82  
#176937 Snygg och bra film! :grin:

Avatar Fallback

Re: Skotar film gjord av skolelever!

rottneblondin750  
#179235 meget fin kran kjøring mykt og fin gange tommlen opp :-bd

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).