Skogsmässor

planka in på elmia wood

105 inlägg 33403 visningar 15 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: planka in på elmia wood

Blivande snickare  
#458157
Mettämies skrev:Att planka in på tillställningar och palla äpplen har väl samma tjusning. Visste dock inte att det förekommer även efter tonåren.

60 är det nya 16 :mrgreen:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: planka in på elmia wood

ForestOps  
#458160
Blivande snickare skrev:
Mettämies skrev:Att planka in på tillställningar och palla äpplen har väl samma tjusning. Visste dock inte att det förekommer även efter tonåren.

60 är det nya 16 :mrgreen:


jo då det finns bara ett sätt att hålla sig ung på!

   TS
Användarvisningsbild

Re: planka in på elmia wood

Andreas99  
#458193
ForestOps skrev:
Blivande snickare skrev:
Mettämies skrev:Att planka in på tillställningar och palla äpplen har väl samma tjusning. Visste dock inte att det förekommer även efter tonåren.

60 är det nya 16 :mrgreen:


jo då det finns bara ett sätt att hålla sig ung på!

Ljuga?

Användarvisningsbild

Re: planka in på elmia wood

ForestOps  
#458205 ![/quote]
Ljuga?[/quote]

Nej att bete sig som en ungdom! :-bd

   TS
Användarvisningsbild

Re: planka in på elmia wood

ForestOps  
#458249
hfab skrev:Trådstartaren vill inte betala inträde, inte betala skatt och skiter i att @hlb erbjudit sig att sponsra inträdet. Klarar vi oss inte bra utan dylika provokatörer på detta trevliga forum?


Definitionen av en "sur gubbe" som stenhårt tror på jantelagen? :-b

   TS
Användarvisningsbild

Re: planka in på elmia wood

hlb  
#458294 hfab. Bry dig inte. Några hästar är nog på sommarbete.

Användarvisningsbild

Re: planka in på elmia wood

ForestOps  
#458304 tänk ändå den som hade häst! billigt att ta med havremoppen till elmia isåfall, slipper man gå så långt för att planka in och tänk att slippa gå på mässan!

   TS
Användarvisningsbild

Re: planka in på elmia wood

ForestOps  
#458871 uppdatering av elmia wood från igår. jag lyckades planka in. ställde min vita husbil på grisakullen, sen gick jag runt mässområdet förbi buss parkeringen och in i skogen. höll på att hamna där de höll på att skjuta först :grin: men fortsatte och kom in på småskaliga slingan vid hantverkarna.

jag åt självklart en bombmurkla i skogsforums monter, helt ok men flickvännen bakar bättre....

   TS
Avatar Fallback

Re: planka in på elmia wood

Blondin 750  
#458900 Jag tror minsann att det börjar lukta lite Troll här...

Användarvisningsbild

Re: planka in på elmia wood

ForestOps  
#458907 värst vad du är känslig mot människor som inte lever enligt jantlagen

   TS
Användarvisningsbild

Re: planka in på elmia wood

Andreas99  
#458915
ForestOps skrev:värst vad du är känslig mot människor som inte lever enligt jantlagen

Hur lever du inte enligt jantelagen? Ljuga?

Användarvisningsbild

Re: planka in på elmia wood

ForestOps  
#458916 skriver om mig själv och mina upplevelser och tankar.........

   TS
Användarvisningsbild

Re: planka in på elmia wood

Andreas99  
#458919
ForestOps skrev:skriver om mig själv och mina upplevelser och tankar.........

Svårt att få ihop det med trådarna du har startat eller skrivit i.
Pensionär som pluggar till sjuksköterska, som åker med sin husbil till Elmia över dagen från Jönköping, trots risken för punktering. Du kan ju inte byta hjul på en bil eftersom du inte vet vilket håll man ska dra åt när man lossar en mutter. Den skördaren du körde i fyra år är jag spekulant på.
Sen att fortsätta att tjata om att planka trots erbjudanden om grattis biljetter kan ju vara ett tecken på att du har tappat räkningen på ölen.

Användarvisningsbild

Re: planka in på elmia wood

ForestOps  
#458921
Andreas99 skrev:
ForestOps skrev:skriver om mig själv och mina upplevelser och tankar.........

Svårt att få ihop det med trådarna du har startat eller skrivit i.
Pensionär som pluggar till sjuksköterska, som åker med sin husbil till Elmia över dagen från Jönköping, trots risken för punktering. Du kan ju inte byta hjul på en bil eftersom du inte vet vilket håll man ska dra åt när man lossar en mutter. Den skördaren du körde i fyra år är jag spekulant på.
Sen att fortsätta att tjata om att planka trots erbjudanden om grattis biljetter kan ju vara ett tecken på att du har tappat räkningen på ölen.


oj herregud vilken stalker du är.....

   TS
Användarvisningsbild

Re: planka in på elmia wood

anersimyra  
#458926
Andreas99 skrev:
ForestOps skrev:skriver om mig själv och mina upplevelser och tankar.........

Svårt att få ihop det med trådarna du har startat eller skrivit i.
Pensionär som pluggar till sjuksköterska, som åker med sin husbil till Elmia över dagen från Jönköping, trots risken för punktering. Du kan ju inte byta hjul på en bil eftersom du inte vet vilket håll man ska dra åt när man lossar en mutter. Den skördaren du körde i fyra år är jag spekulant på.
Sen att fortsätta att tjata om att planka trots erbjudanden om grattis biljetter kan ju vara ett tecken på att du har tappat räkningen på ölen.

Aha..pluggar till sjuksköterska.. :-bd det är då på någon av högskolorna där min sambo arbetar just med utbildning av sådana.. :ymparty:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).