Skogsmässor

ELMIA Wood 2017

569 inlägg 142168 visningar 53 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

molnia  
#458776 Någon som har hittat en återförsäljare av espegard notseck (nätsäck) på mässan?
Fanns en på mässan för 2år sedan tidigt innanför entrén som hade mässpriser....

Elmia
Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#458781 Farsan köpte en i onsdags. Så dom finns där. Jag har inte exakt koll just nu. Men imorgon så...

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

Wide  
#458784
IMG_20170609_091557.jpg

Tack för biljätterna Torbjörn
Allt var super men vem trodde att man skulle börja dagen med att gå 3km från parkeringen. Men vad gör det när vi slapp regnet o en trevlig dag med masser av ögon godis (maskiner) för er som tänker på annat [emoji3]

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Kallkällene  
#458785 Blir inget Elmia i morgon, kompisen fick problem hem från Nordsjön, helikopter och försenat plan innebar extra övernattning i Köpenhamn. Tur man kan följa här på forumet. Ha det bra.

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

Hema  
#458787
Blivande snickare skrev:Den delbara sågen intresserar många :grin:

Har jag missat något eller hade du med dig något skoj?

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

bodaedet  
#458788
Wide skrev:
IMG_20170609_091557.jpg

Tack för biljätterna Torbjörn
Allt var super men vem trodde att man skulle börja dagen med att gå 3km från parkeringen. Men vad gör det när vi slapp regnet o en trevlig dag med masser av ögon godis (maskiner) för er som tänker på annat [emoji3]


Gott att posten skötte sig[emoji106]

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

Wide  
#458789
bodaedet skrev:
Wide skrev:
IMG_20170609_091557.jpg

Tack för biljätterna Torbjörn
Allt var super men vem trodde att man skulle börja dagen med att gå 3km från parkeringen. Men vad gör det när vi slapp regnet o en trevlig dag med masser av ögon godis (maskiner) för er som tänker på annat [emoji3]


Gott att posten skötte sig[emoji106]

Självkart tack att du kunde avvara dom vi bugar o bockar!!!

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

Tosca  
#458791
Hema skrev:
Blivande snickare skrev:Den delbara sågen intresserar många :grin:

Har jag missat något eller hade du med dig något skoj?

Jag tror det är Kärrabol som har den i sina samlingar.

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

Hema  
#458792
Tosca skrev:
Hema skrev:
Blivande snickare skrev:Den delbara sågen intresserar många :grin:

Har jag missat något eller hade du med dig något skoj?

Jag tror det är Kärrabol som har den i sina samlingar.

Aha. :)

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

Tosca  
#458793 Jag måste säga att en person imponerade extra mycket på mig, och jag känner att jag kan säga detta utan att han får storhetsvansinne - det är trots allt tomten jag pratar om.
Han kommer med positiva tillrop i de mest växlande trådar, och besitter oanade kunskaper och förmedlar det med stor ödmjukhet.
Efter att ha pratat en stund med honom innan jag styrde kosan hemåt igen kan jag erkänna att den livs levande versionen är ännu bättre än allt vi sett av honom här på forumet.

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

Perjos  
#458795 Är det stövlar som gäller som besökare eller? Kommer ner imorgon, får se hur mycket man hinner med...

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

Hema  
#458796
Tosca skrev:Jag måste säga att en person imponerade extra mycket på mig, och jag känner att jag kan säga detta utan att han får storhetsvansinne - det är trots allt tomten jag pratar om.
Han kommer med positiva tillrop i de mest växlande trådar, och besitter oanade kunskaper och förmedlar det med stor ödmjukhet.
Efter att ha pratat en stund med honom innan jag styrde kosan hemåt igen kan jag erkänna att den livs levande versionen är ännu bättre än allt vi sett av honom här på forumet.

Japp så är han. Extra kul är det som när han o jag snackade på gallringsdagarna att det kom fram en ung flicka o frågade om han var jultomten. Men hon vågde dock inte krama tomten. :)

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

Hema  
#458798
Perjos skrev:Är det stövlar som gäller som besökare eller? Kommer ner imorgon, får se hur mycket man hinner med...

Sköna oömma vattentåliga skor är väl ett smart val iaf. :)

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

Perjos  
#458802 Då får det bli Blundstones. :-BD

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

sundelius  
#458804
Hema skrev:
Blivande snickare skrev:Den delbara sågen intresserar många :grin:

Har jag missat något eller hade du med dig något skoj?

Blivande snickare är för full för att svara just nu men del var en delad 262:a som fanns i skogsforums monter

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).