Skogsmässor

ELMIA Wood 2017

569 inlägg 142164 visningar 53 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Torbjörn Johnsen  
#449891 Jag kollar detta med Elmia. Det är nog inte så svårt att få ok på men det kan vara svårare att ha koll i praktiken att det blir sfo:are som får utrymmet där i så fall då det brukar fyllas på snabbt. Men det är ju aldrig för sent att bli medlem om man kommer in på sfo:s camping "av misstag":-)

Elmia
Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Erre  
#449912 Låter kanon!
Om vi tar ett hörn en bit ner så borde platserna inte gå åt med engång. Och vi kan kanske sätta upp en av sfo skyltarna från gallringsdagarna som markering.

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

Blivande snickare  
#449916
Erre skrev:Låter kanon!
Om vi tar ett hörn en bit ner så borde platserna inte gå åt med engång. Och vi kan kanske sätta upp en av sfo skyltarna från gallringsdagarna som markering.

Ska jag ta med 50 meter ledslinga så kan vi skriva det över hela husbilen så säkert ingen missar det! :d :d

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Erre  
#449921 :lol: :lol:

Det borde räcka. :d

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

mrvimek  
#449951 Vi är ett gäng som kommer ifrån sundsvall

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Torbjörn Johnsen  
#449963
svampbob skrev:
JensSkoog skrev:
svampbob skrev:Jag kollade just hotell och det är verkligen fullbokat runt Jönköping under Elmia.

Så länge det finns rum under öppen himmel spelar väl det ingen roll - men man blir i.af. inte ensam på mässområden :lol:

Jag har en sambo som är rätt kräsen på boendet så pensionat är precis på gränsen och utomhus är otänkbart.


Googla på bed & breakfast jönköping. Det finns (eller fanns för nån vecka sen) lediga boenden på några ställen och det kan vara riktigt bra. Kolla även blocket. Testa också att ringa Södra Vätterbygdens folkhögskola. Dom kan ha några trevliga lägenheter ev om man har tur...

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Torbjörn Johnsen  
#451415 Idag var jag inom på mässområdet i Bratteborg och tittade till Skogsforums monter (531). Vi har en bra placering där både små- & storskaliga slingan går ihop så det blir en bra träffpunkt. Annars var det lugnt i skogen än så länge men jag tror att Elmia har ett informationsmöte för utställare nere i Bratteborg i morgon torsdag.

Här ser ni hur vår monter ser ut idag:
1492637705_fullsizeoutput_1b05.jpeg

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#451425 Ser bra ut och mer centralt läge kan det knappast bi såg jag på kartan.
Något att se fram emot

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

pontiacfarmer  
#453644 Givet att man ska dit..... har ju inte mer än några mil så nästan stenkastsavstånd haha ... 8 juni är bokat semester från jobbet - skulle vädret vara värre än monsunen ... ja då är ju lördagen en reservdag.... fotas utav bare den ska det göras så en kommer ihåg allt sen när man kommer hem
ska bara ragga tag på 2 biljetter åsså ... smålänning som man är ;)

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

Röjkvist  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#453681 Sett fram mot Elmia Wood men har tyvärr drabbats av elak sjukdom.
Fick beskedet veckan efter min 65års dag
Stamcellbyte är planerat till midsommar.
Gott hopp om bättring finns dock.

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

Flax12  
#453682
Röjkvist skrev:Sett fram mot Elmia Wood men har tyvärr drabbats av elak sjukdom.
Fick beskedet veckan efter min 65års dag
Stamcellbyte är planerat till midsommar.
Gott hopp om bättring finns dock.

O fy! Det lät riktigt tråkigt [emoji17] . Hoppas på bättring och Elmia kommer igen.

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Erre  
#453691 Instämmer.
Ta hand om dig Röjkvist!

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

JensSkoog  
#453699
Röjkvist skrev:Gott hopp om bättring finns dock.

Det önsker vi alla för dig 🤗

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#453700
Röjkvist skrev:Sett fram mot Elmia Wood men har tyvärr drabbats av elak sjukdom.
Fick beskedet veckan efter min 65års dag
Stamcellbyte är planerat till midsommar.
Gott hopp om bättring finns dock.

Aj då! Men lycka till med stamcellsbytet och se till att krya på dig sen.
/Niklas

   TS
Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

Blivande snickare  
#453710 Nu var flyget bokat. Jag flyger till Sverige och Erre på torsdagskvällen och sedan åker vi ner på freda.
Så hålli i hatten nu gubbar! :D :D ;)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).