Skogsmässor

ELMIA Wood 2017

569 inlägg 142744 visningar 53 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

svampbob  
#438913 Jag kollade just hotell och det är verkligen fullbokat runt Jönköping under Elmia.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

JensSkoog  
#438916
svampbob skrev:Jag kollade just hotell och det är verkligen fullbokat runt Jönköping under Elmia.

Så länge det finns rum under öppen himmel spelar väl det ingen roll - men man blir i.af. inte ensam på mässområden :lol:

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

svampbob  
#438926
JensSkoog skrev:
svampbob skrev:Jag kollade just hotell och det är verkligen fullbokat runt Jönköping under Elmia.

Så länge det finns rum under öppen himmel spelar väl det ingen roll - men man blir i.af. inte ensam på mässområden :lol:

Jag har en sambo som är rätt kräsen på boendet så pensionat är precis på gränsen och utomhus är otänkbart.

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#438944
svampbob skrev:Jag kollade just hotell och det är verkligen fullbokat runt Jönköping under Elmia.

Kolla västkusten och vad som finns där det är inte långt dit från Varberg eller Ullared.

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

frågande och vetande  
#438946 Tja en liiiten bit är det ju. Men allt är relativt:). Själv kopplar vi på husvagnen i Ullared och drar och uppåt!

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

svampbob  
#438949 Jag kommer norrifrån så då blir det en rejäl omväg.

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Aspenlid  
#438951 Hur är det med camping där? Har dom camping eller vilken camping är de som gäller om man kommer loss från jobb och familj?

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Torbjörn Johnsen  
#438966 Det går att campa på parkeringsfältet. Brukar finnas ett speciellt område för campare men ingen direkt campingservice. Möjligen en bajamaja o en vattentank. Men vatten är väl inte det som är mest efterfrågat just där och då;-)

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

totte  
#438986 Som sagt ingen formell camping, men bajamajor fanns där. Annars är det ju ett par rejält stora fält där man kan ställa upp fordon, vagnar och tält.

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Aspenlid  
#438987 Låter ju fantastiskt! Då ska man bara få ledigt som sagt..

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#438992
Torbjörn Johnsen skrev:Det går att campa på parkeringsfältet. Brukar finnas ett speciellt område för campare men ingen direkt campingservice. Möjligen en bajamaja o en vattentank. Men vatten är väl inte det som är mest efterfrågat just där och då;-)


Det skulle väl vara dagen efter som vatten behövs. :wink:

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#439005
Vedmaskin skrev:
Torbjörn Johnsen skrev:Det går att campa på parkeringsfältet. Brukar finnas ett speciellt område för campare men ingen direkt campingservice. Möjligen en bajamaja o en vattentank. Men vatten är väl inte det som är mest efterfrågat just där och då;-)


Det skulle väl vara dagen efter som vatten behövs. :wink:


Finns hos korvhandlarna vid entrén :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

axwell  
#439080
gnisten83 skrev:Finns hos korvhandlarna vid entrén :mrgreen:


OK, klart som korvspad. :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

fidde12  
#448177 Nu är det bokat!! 4 pers från Skellefte. Tänkte tält, vi ses.

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Erre  
#449877 Torbjörn.
Går det att ordna så att vi från forumet får en hörna på campingen? Så vi kan samlas någonstans.

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).