Skogsmässor

Fredrik och Torbjörn på resa

16 inlägg 8016 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Fredrik och Torbjörn på resa

svampbob  
#377816 Det ryktas att dom ska besöka en stor skogsmässa nu i sommar.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Fredrik och Torbjörn på resa

Fredrik Reuter  
#377817 Hej,
Menar du denna?

Res med Skogsforum till KWFs skogsmässa i juni!

Användarvisningsbild

Re: Fredrik och Torbjörn på resa

svampbob  
#377818
Fredrik Reuter skrev:Hej,
Menar du denna?

Res med Skogsforum till KWFs skogsmässa i juni!


Ja jag har inte sett någon reklam för det.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Fredrik och Torbjörn på resa

Fredrik Reuter  
#377821 Hej,
Nej, det är i tråden ovan då och att vi tog med det i senaste nyhetsbrevet: Fredrik Reuter - Skickade nyhetsbrev

Men det kommer pushas mer för detta framöver och Torbjörn har all information så det är bara att fråga på så svarar han direkt han är på plats vid en dator. :-BD

Användarvisningsbild

Re: Fredrik och Torbjörn på resa

svampbob  
#377880 Jag läste nog senaste nyhetsbrevet lite slarvigt.

Sambon driver på att vi ska åka, får se om hon får sin vilja fram.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Fredrik och Torbjörn på resa

Torbjörn Johnsen  
#378055 Hej Svampbob!
jag kan varmt rekommendera att hänga med på resan till KWF-mässan i juni. Det är en mässa i Elmia Woods storlek men här finns en hel del maskiner och tillverkare som du inte hittar på Elmias skogsmässor. Dels är det givetvis teknik för andra förhållanden än våra (linbanor, lunnare mm) men det finns också en del nya tillverkare från länder i centrala och östra Europa. Företag som oftast tar fram prisvärda produkter.

Användarvisningsbild

Re: Fredrik och Torbjörn på resa

svampbob  
#378059
Torbjörn Johnsen skrev:Hej Svampbob!
jag kan varmt rekommendera att hänga med på resan till KWF-mässan i juni. Det är en mässa i Elmia Woods storlek men här finns en hel del maskiner och tillverkare som du inte hittar på Elmias skogsmässor. Dels är det givetvis teknik för andra förhållanden än våra (linbanor, lunnare mm) men det finns också en del nya tillverkare från länder i centrala och östra Europa. Företag som oftast tar fram prisvärda produkter.


Jag var med till Rumänien i höstas och det var trevligt. Det är en lämplig längd på resan till Tyskland, lite förlorad arbetstid.

   TS
Avatar Fallback

Re: Fredrik och Torbjörn på resa

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#378087 Hade varit spännande! Flyger ni ner eller ni kör?

Användarvisningsbild

Re: Fredrik och Torbjörn på resa

Torbjörn Johnsen  
#378089 Det blir flyg t o r München. Med möjlighet att åka från Sthlm, Gtb eller Köpenhamn.

Avatar Fallback

Re: Fredrik och Torbjörn på resa

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#382941 Preliminärt så ska nog vi dit ned hela firman nu :-) Tre övernattningar är det tal om. Kommer bli kalas!

Användarvisningsbild

Re: Fredrik och Torbjörn på resa

Torbjörn Johnsen  
#382948 Trevligt Kjugekarlsson! Har du tänkt att åka med oss eller drar ni ner själva? För tillfället ser det rätt tunt ut med bokningar för vår gruppresa men jag & Fredrik kommer att åka ner oavsett.

Användarvisningsbild

Re: Fredrik och Torbjörn på resa

svampbob  
#382950 Det lutar åt att jag tar med mig sambon till mässan och bokar då gruppresan.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Fredrik och Torbjörn på resa

Torbjörn Johnsen  
#382959 OK, då är det hög tid att anmäla sig!

http://www.nnresor.se/sv/skogsforum.aspx

Vi får trumma på så att vi blir tillräckligt många för att komma iväg. Tror att min-antalet är 20 pers men det går att krympa med någon person.

Avatar Fallback

Re: Sv: Fredrik och Torbjörn på resa

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#383087
Torbjörn Johnsen skrev:Trevligt Kjugekarlsson! Har du tänkt att åka med oss eller drar ni ner själva? För tillfället ser det rätt tunt ut med bokningar för vår gruppresa men jag & Fredrik kommer att åka ner oavsett.


Vi åker nog ner själva med buss ser det ut som. Vi är nog 20-talet från firman som ska ner. Kan länka förslag om er resa till dom och se vad de tycker och tänker.

Användarvisningsbild

Re: Fredrik och Torbjörn på resa

svampbob  
#383088 Ja nu är det åtminstone två till anmälda. Ni får göra lite reklam här på skogsforum.

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).