Skördare

maskinbyte?

23 inlägg 7156 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: maskinbyte?

tredor  
#60447 Är ni nöjda med servicen och bemötandet från ecolog/logmax?

   TS
Användarvisningsbild

Re: maskinbyte?

Engstrand  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#60478 Beror nog mycket på i landet var man bor. Härikring är det si och så...

Användarvisningsbild

Re: maskinbyte?

Thunborg  
#60512
Engstrand skrev:Beror nog mycket på i landet var man bor. Härikring är det si och så...


Inte undeligt Engstrand , tror ni ska vända er till John Deere verkstan istället..... :lol:

Användarvisningsbild

Re: maskinbyte?

Engstrand  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#60515 Skall vi snacka bra service så kan man göra det svar JA.........Brorsan har en 560B samt att bl.a den jag jobbade åt förut har en C. Så det handlar inte om nån pajkastning utan ren och skär fakta. Just i denna del av landet då,övriga delar har jag ingen aning om!
Många anlitar PON istället,när de hade servicen var den nog bland de bästa i landet!

Användarvisningsbild

Re: maskinbyte?

Thunborg  
#60519 Servicen på våran verkstad ( Julita maskin) kan man inte klaga på , men responsen verkstad-Ecolog verkar vara lite si och så, nu har de även servicen på Logmax men det behöver man sällan, Logmax bara går och går :wink:

Användarvisningsbild

Re: maskinbyte?

GremoNiclas  
#60523 Vi kör Logmax utan Ecolog, vilket funkar förträffligt bra :grin: . De gånger jag ringt till Logmax i Grangärde har jag blivit bemött på ett väldigt trevligt sätt. Väldigt hyggliga prickar där. :smile: Har inget ont att säga om dom ännu.

Avatar Fallback

Re: maskinbyte?

tredor  
#63518 Blir inget av med ecolog för min del,säljarna är inte på hugget!

   TS
Avatar Fallback

Re: maskinbyte?

superspindel  
#66311 Såg att det var någon som undrade om man kunde eller om det fungerade att hasa sig fram på mossar med eco log kan säga att det funkar riktigt bra, än stor fördel är att man håller ihop marken till skotarn kommer (inga spår efter skördarn mer än has spår efter durkplåten) Annars är eco log en trevlig o lätt arbetad maskin de har sina fel men det har ju alla maskiner med nya fläkten i C modellerna så är värmen inga problem. Men en sak är säker de andra maskintillverkarna får ligga i om de ska slå eco log i gallring

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).