Skördare

Valmet skördare med minispakar - knappfunktioner?

8 inlägg 3492 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Valmet skördare med minispakar - knappfunktioner?

Pär M  
#60003 nån som vet vad knapparna på framsidan + vippknapparna på spakarna utgör för funk ??



   TS
Användarvisningsbild

Re: valmet skördare med minispakar

GremoNiclas  
#60005 Har inte det här dryftats i nån tidigare tråd? :-?

Användarvisningsbild

Re: valmet skördare med minispakar

skogsjan695xl  
#60012 viewtopic.php?f=10&t=3429

I vipparna är det utkjut på vänster och i höger är öppna stäng, men detta går att gå in i dator och ändra, men måste dock ha inloggningskoden 7760 eller nått sånt är det och så går det välja lite allt möjligt där.

Ps varför skapar du en tråd till om detta? är ju du som skapade den jag skickade länken på också.

Användarvisningsbild

Re: valmet skördare med minispakar

totte  
#60022 Jamen herregud det är ju flera månader sen, vad begär du att en stackars människa ska minnas. Själv är jag glad om jag minns vad jag gjorde igår :))

Avatar Fallback

Re: valmet skördare med minispakar

Pär M  
#60053 men sorry jag såg den inte igår :surp:

   TS
Avatar Fallback

Re: valmet skördare med minispakar

Valmet  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#60054 7716 är koden, då får man lite mer o välja på :geek:
skogsjan695xl skrev:http://www.skogsforum.se/viewtopic.php?f=10&t=3429

I vipparna är det utkjut på vänster och i höger är öppna stäng, men detta går att gå in i dator och ändra, men måste dock ha inloggningskoden 7760 eller nått sånt är det och så går det välja lite allt möjligt där.

Ps varför skapar du en tråd till om detta? är ju du som skapade den jag skickade länken på också.

Användarvisningsbild

Re: valmet skördare med minispakar

skogsjan695xl  
#60205
totte skrev:Jamen herregud det är ju flera månader sen, vad begär du att en stackars människa ska minnas. Själv är jag glad om jag minns vad jag gjorde igår :))


Var mest för att man kan ju trycka på ´´Visa dina inlägg´´ så hade han fått upp den gamal tråden där. Men Men gjort är gjort ingen människa skadad :smile:

Användarvisningsbild

Re: valmet skördare med minispakar

totte  
#60209
skogsjan695xl skrev:
totte skrev:Jamen herregud det är ju flera månader sen, vad begär du att en stackars människa ska minnas. Själv är jag glad om jag minns vad jag gjorde igår :))


Var mest för att man kan ju trycka på ´´Visa dina inlägg´´ så hade han fått upp den gamal tråden där. Men Men gjort är gjort ingen människa skadad :smile:


Den knappen glömmer jag alltid :lol: :grin:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).