Skördare

Skördar tipps

20 inlägg 8281 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback
T-Jack  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#28775 Hej
Kan man bara gå och störa mens dom
har fullt upp med jobbet :?:
Hur skulle ni betrakta mig, konkurent eller
kolega iom att man har samma område man rör sig i. :shock:

Som jag nämn tidigare är inte planen att börja köra
på heltid.
1:a hand egen skog och senare ev. mindre objekt
för att betala av maskinerna.

Fasts det har kommit flera förfrågningar små och stora
objekt. speciellt från Fi=finland 😈

   TS
Avatar Fallback
Simba  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#28849 Äh det är nog bara att hälsa på,enda som jag har nekat tillträde till hytten var en gubbe som kom gående över ett fält som dom hade spritt svämgödsel på 1 timme innan och gubben hade inga avsikter att försöka torka skorna så då sa jag att tyvärr här är så trångt så du ryms inte.
Visst vi entreprenörer är ju konkurrenter men ändå så tjänar alla på att hjälpa varandra,idag får du hjälp och i morgon kanske du hjälper mej osv. :D

Avatar Fallback
T-Jack  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#28850 Hej Simba

Känns bara konstigt att man bara frågar er
en massa saker, men har tyvärr ingen
erfarenhet att delge er tillbaks.
:oops: :oops:

   TS
Avatar Fallback
Simba  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#28852 Hörrudu jag har själv varit nybörjare en gång (det har allihop varit)men en del av charmen med det här jobbet är att man blir aldrig fullärd,det kommer hela tiden nya grejor och nya utmaningar. 8)

Användarvisningsbild
Kenneth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#28898 Nog har man tid med lite "studiebesökare".Tänk bara på att när du går fram till en maskin att inte komma smygades bakom träd å annat. Gå fram där du syns tydligt och sök ögonkontakt me föraren så ska du se att du får nog en pratstund.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).