Skördare

Rottne H8b

10 inlägg 7324 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Rottne H8b

Fredrik Reuter  
#289122 Rottne verkar ha uppdaterat H8 till H8b. Såg av en slump idag en nyleverans av en H8b på en maskintrailer. Hittar inget om H8b på Rottnes sajt. Är det någon som har specarna och vad som är nytt? Tänkte kolla vidare på detta och hoppas kunna återkomma med mer info senare



   TS
Avatar Fallback

Re: Rottne H8b

Skogshuggaren83  
#289127 Hoppas att vridhuset är uppdaterat..... 😡

Avatar Fallback

Re: Rottne H8b

quaker  
#289130 Och jag såg / hörde inget på öppna huset i helgen.

Användarvisningsbild

Re: Rottne H8b

Fredrik Reuter  
#289191 Hej,
Nu har jag kollat lite vidare och är lovad mer information, vi får se när det kommer.

Enligt utsago så är det ingen större uppgradering. "b:et" ska bara visa att Dasa5 är utbytt mot Dasa Forester. Kanske inte så bara egentligen, men lite andra uppgraderingar hade också funkat!

Men, som sagt, vi får se. Sitter du inne med någon fakta får du gärna skriva här.

   TS
Avatar Fallback

Re: Rottne H8b

M.F  
#289238 den var på veg til norge

Användarvisningsbild

Re: Rottne H8b

Fredrik Reuter  
#289239 Hej,
Ja, ryktet sa det, Kongsvinger till och med... :wink:
Är det din?

   TS
Avatar Fallback

Re: Rottne H8b

M.F  
#289255 Nei ikke min. Jeg jober for rottne forhandleren i norge ( skogteknikk )

Användarvisningsbild

Re: Rottne H8b

rocky  
#289680
Skogshuggaren83 skrev:Hoppas att vridhuset är uppdaterat..... 😡


Var tillverkningsfel på vridhuset. Tillverkare hade "kapat bort" material i tillverkningen mot ritning så därför spricker dom.

Användarvisningsbild

Re: Rottne H8b

rocky  
#289681
Admin@skogsforum skrev:Hej,
Nu har jag kollat lite vidare och är lovad mer information, vi får se när det kommer.

Enligt utsago så är det ingen större uppgradering. "b:et" ska bara visa att Dasa5 är utbytt mot Dasa Forester. Kanske inte så bara egentligen, men lite andra uppgraderingar hade också funkat!

Men, som sagt, vi får se. Sitter du inne med någon fakta får du gärna skriva här.


Nr 5 kommer om några veckor. :grin: Har inte hört om några andra stora uppdateringar annat än d5 bytt mot Dasa forester. Ska komma en ny H8 och F10 men dom är bara på ritbordet. :sad:

Avatar Fallback

Re: Rottne H8b

Blivande snickare  
#289717
rocky skrev:Ska komma en ny H8 och F10 men dom är bara på ritbordet. :sad:

Inga sura miner, det är en bra början! :wink:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).