Skördare

1470 D Eco3 Tappar HHC

3 inlägg 3458 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

1470 D Eco3 Tappar HHC

rocky  
#178469 Tappar HHCn en gång i timmen. Går exakt en timme mellan man tappar kontakten med HHCn. Räcker oftast att lägga i och ur P knappen och aktivera kran igen och svara ja på frågan så funkar det igen. Allt är bytt, Dator, krankabel hela vägen från utgång ur datorn till HHCn, HHCn är bytt. Nu är det bara programmet H-12 med ny version i datorn och problemet är fortfarande kvar. Någon som har en bra teori?



   TS
Avatar Fallback

Re: 1470 D Eco3 Tappar HHC

1470E  
#178510 Hadde dette problemet i min 1470E. Dataen blei overbelasta med Timbermatic, Timbernavi og ryggekamera i bruk samtidig. Jeg kutta ut kamera på auto. Sletta mange objekter. Etter dette har dataen blitt mye raskere og kutter ikke kontakt med aggregatet.

Användarvisningsbild

Re: 1470 D Eco3 Tappar HHC

rocky  
#178517 Kameran är i en egen skärm. Ingen Timbernavi ingen Tiberlink inga andra program bara en ren ny dator med Windows och H-12 programmet så det är väldigt konstigt.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).