Sida 2 av 2

Re: vart har?

Postat: fre 03 jun 2011, 20:18
av Thunborg
valmetpower skrev:bättre dom utnyttjar å lyssnar på klagomålen till å försöka göra maskinerna bättre istället för å tysta ner allt å låtsas som att allt bara är bra :geek: men när de gäller skogsmaskiner så ska man tydligen betala ett par miljoner för en ny maskin som inte fungerar riktigt ens när den kommer från fabrik å vara nöjd med de :|



Kan bara instämma .

Re: vart har?

Postat: lör 04 jun 2011, 07:42
av novis??
men ni vet väl att har man köpt en grej för 4miljoner så är det inga fel utan dom kommer när man bytt märke för man kan ju få en keps om man håller käften :lol: en dyyyr keps

Re: vart har?

Postat: lör 04 jun 2011, 08:52
av masterchief
Är faktiskt lite imponerad av Rottne i det här fallet,,inte för att deras maskiner strular mindre, utan för att de har bra inställning till att man bloggar och skriver om ditten och datten.
Både bra och dåligt..
De läser defentetivt vad jag skriver, ett bra exempel är när Mattias efter läst min blogg om datastrul, så hade han via komentarer tänkt i andra banor och lurat ut en lösning 8)

Re: vart har?

Postat: lör 04 jun 2011, 11:07
av Kse
Att man väljer att inte skriva om problem är ju upp till var och en men att inte göra det för att tillverkaren säger det är ju lite maffia fasoner.
Vad händer om man inte tonar ner kritiken då? Försämrad service, sämmre priser eller vad då?
Respekterar fullt ut att man väljer att inte skriva om olika problem för att inte försämra relationen med tillverkaren, men vilket jävla sätt av tillverkarna om det är så!
Smart av Rottne att göra nått konstruktivt av kritiken, tummen ner för dom tillverkare som inte tål negativa kritik.

Re: vart har?

Postat: tor 09 jun 2011, 17:09
av Cruiser_no1
Smart av Rottne att göra nått konstruktivt av kritiken, tummen ner för dom tillverkare som inte tål negativa kritik.


Fler kanske skulle ta efter smålänningarna?