Skördare

vart har?

20 inlägg 8029 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: vart har?

Thunborg  
#130776
valmetpower skrev:bättre dom utnyttjar å lyssnar på klagomålen till å försöka göra maskinerna bättre istället för å tysta ner allt å låtsas som att allt bara är bra :geek: men när de gäller skogsmaskiner så ska man tydligen betala ett par miljoner för en ny maskin som inte fungerar riktigt ens när den kommer från fabrik å vara nöjd med de :|



Kan bara instämma .

Avatar Fallback

Re: vart har?

novis??  
#130805 men ni vet väl att har man köpt en grej för 4miljoner så är det inga fel utan dom kommer när man bytt märke för man kan ju få en keps om man håller käften :lol: en dyyyr keps

   TS
Användarvisningsbild

Re: vart har?

masterchief  
#130809 Är faktiskt lite imponerad av Rottne i det här fallet,,inte för att deras maskiner strular mindre, utan för att de har bra inställning till att man bloggar och skriver om ditten och datten.
Både bra och dåligt..
De läser defentetivt vad jag skriver, ett bra exempel är när Mattias efter läst min blogg om datastrul, så hade han via komentarer tänkt i andra banor och lurat ut en lösning 8)

Användarvisningsbild

Re: vart har?

Kse  
#130817 Att man väljer att inte skriva om problem är ju upp till var och en men att inte göra det för att tillverkaren säger det är ju lite maffia fasoner.
Vad händer om man inte tonar ner kritiken då? Försämrad service, sämmre priser eller vad då?
Respekterar fullt ut att man väljer att inte skriva om olika problem för att inte försämra relationen med tillverkaren, men vilket jävla sätt av tillverkarna om det är så!
Smart av Rottne att göra nått konstruktivt av kritiken, tummen ner för dom tillverkare som inte tål negativa kritik.

Användarvisningsbild

Re: vart har?

Cruiser_no1  
#131109
Smart av Rottne att göra nått konstruktivt av kritiken, tummen ner för dom tillverkare som inte tål negativa kritik.


Fler kanske skulle ta efter smålänningarna?

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).