Avverkning (slutavverkning)

Små skogsmaskiner 8WD

11 inlägg 8297 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Små skogsmaskiner 8WD

D Olsson  
#322085 Här är en ny modell skotare i storlek med mini brunett, ENTRACON EF75!
EF75.jpg




   TS
Iggesund Forest BlueLine skördarsvärd, Norrländsk urkraft
Avatar Fallback

Re: Små skogsmaskiner 8WD

Blivande snickare  
#322092 Var har du sett den? :smile:

Användarvisningsbild

Re: Små skogsmaskiner 8WD

stegmaster  
#322093 På deras hemsida kanske. :wink:

Avatar Fallback

Re: Små skogsmaskiner 8WD

Blivande snickare  
#322156 Hittade inte den tidigare, nu var den överst i google :oops:
http://www.entracon.cz/sv/
Dom har ju en hel del maskiner på gångs! :smile:

Avatar Fallback

Re: Små skogsmaskiner 8WD

alias  
#322180 Det är inte så att D Olsson är samma "D Olsson" som i "D.Olssons Maskin AB" som bara råkar vara åf eller generalagent för Logset och Entracon?

I så fall tycker jag att vederbörande bör skriva ut det i sin signatur - är lite allergisk mot försök till smygreklam.

MVH
Alias

Avatar Fallback

Re: Små skogsmaskiner 8WD

axwell  
#322188
alias skrev:Re: Små skogsmaskiner 8WD
av alias » 54 min
Det är inte så att D Olsson är samma "D Olsson" som i "D.Olssons Maskin AB" som bara råkar vara åf eller generalagent för Logset och Entracon?

I så fall tycker jag att vederbörande bör skriva ut det i sin signatur - är lite allergisk mot försök till smygreklam.

MVH
Alias

Skulle någon vara så fräck, måste ju vara en slump att en Dennis Olsson har en del klipp på YT som framhäver just dom här fabrikaten :roll: :roll:

http://www.dolssonsmaskin.se/hem/om-oss-17075177

Speciellt som det står "Ärlighet mot kunder och medarbetare" :!:

Användarvisningsbild

Re: Små skogsmaskiner 8WD

stegmaster  
#322190 Om vi nu ser bort från D Olsson et lite tag, så er det jag funderar mest på, hur salget er av alla dessa modeller som t.eks Entracon har.
Finns ju et stort antal småskotare och skördare från det företaget.
Om man kollar på Youtube så finns det nästan bara videoer som tillverkararen gjordt eller från nån demokörning.
Man ser nåsta aldrig nån film som verkar tatt av nån som äger en maskin, så man undar ju hur salget egentlig er.
Sen finns det ju liknandet maskiner från Vimek, Malwa, Novotny..............., så var i världen finns dessa maskiner???

Avatar Fallback

Re: Små skogsmaskiner 8WD

swetrac  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#322209 Hej på Er
Ja , var finns maskinerna :-)

Bifogar karta över Norden sedan har vi maskiner i Panama, Skottland, Tyskland,Polen och Tjeckien.
Totalt har Malwa sålt 75 maskiner sedan start. Och vi levererar nr 28 av 560n på tisdag nästa vecka.
Beträffande youtube så hade ingen blivit gladare än undertecknad om det kom ut fler filmer från våra kunder :-)
Tveka inte att ringa om ni vill komma i kontakt med någon Malwakund.

Mvh

Magnus Wallin
Malwa
0768-439595


Bild

Användarvisningsbild

Re: Små skogsmaskiner 8WD

stegmaster  
#322215 Ja se det, det var ju inte lite Magnus. :grin:
Du verkar ju verkligen lyckats med din satsning, lycka til i forstättningen. :-BD
(Du får legga på 1000kr i priset så at det kan föjla med en billig kamera til varje köpare, så kanske det blir fler filmer. :wink: )

Avatar Fallback

Re: Små skogsmaskiner 8WD

D Olsson  
#322317
alias skrev:Det är inte så att D Olsson är samma "D Olsson" som i "D.Olssons Maskin AB" som bara råkar vara åf eller generalagent för Logset och Entracon?

I så fall tycker jag att vederbörande bör skriva ut det i sin signatur - är lite allergisk mot försök till smygreklam.

MVH
Alias

Hej, mycket riktigt så är det jag som driver D Olssons Maskin AB, vet inte om jag kan hålla med om att det är smygreklam....då kanske jag hade valt att tagit ett namn som inte kunde kopplas till min firma samt skrivit en massa om alla om maskinens fördelar, tycker väl egentligen själv att det är ganska ärligt att ha sitt eget namn som signatur...???
Och som Magnus Wallin skriver...vill ni komma i kontakt med någon Entracon ägare så ring mig!
Dennis Olsson D Olssons Maskin AB
Växel 0524-50030

   TS
Avatar Fallback

Re: Små skogsmaskiner 8WD

P Jansson  
#322351 Hej!

Håller med Magnus att det vore roligt om det kom fler filmer från kunder.

Entracon har sålt 20 maskiner i Sverige och totalt 200 maskiner. Alla maskinerna är i Europa förutom 3 i Kanada.

Mvh
Per Jansson
Entracon Forshaga

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).